nov
15

A jövő...

Címkék: jövő problémák alkotunk | Szerző: Klajcii | 10:54 pm

Klajci: Én nagy esküvőt akarok. Gyönyörű ruha, sok ember, nagy lagzi...

Sleepless: Nem, nem. Mi szépen bemegyünk majd az anyakönyvvezetőhöz, aláírjuk amit kell, aztán megyünk szépen haza. Ugye így van, Fecó?

Fecó: Ááá, nem. Egy sör azért még belefér.

Sleepless: Helyes! (Önelégülten hátradől.)

Klajci: No jól van, akkor nem megyek hozzád feleségül.

Sleepless: Én azt hittem mi csak dugunk.

(Vérig sértve felpattantam az asztaltól, miközben véletlenül megbillentettem Sleepless sörét, ami majdnem kiment.)

Sleepless: Ha kiborítod, még azt se!

A bejegyzés trackback címe:

https://cicul.blog.hu/api/trackback/id/tr301527780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Redcap 2009.11.15. 22:59:32

Mindig kimegy az a fránya sör...

Sleepless 2009.11.19. 00:08:51

de paraszt vagyok.
höh
süti beállítások módosítása