nov
15

Ideális férfi

Címkék: jövő problémák igazságok | Szerző: sengi | 10:40 pm

Herr: Azt hiszem ki kell majd vasalnom a fekete ingemet.

Sengi: Mi? Mármint, úgyértem te tudsz inget vasalni? Na nem azért, én is tudok, de a fiúk nem tudnak inget vasalni..

Herr: Kérlek szépen, én igenis tudok.

Sengi: Na de miért?

Herr: Készülök arra, hogy szar feleségem lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://cicul.blog.hu/api/trackback/id/tr691527743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Redcap 2009.11.15. 22:43:18

Nagyanyám egyszer megkérdezte, hogy mivel nem tudok se főzni se vasalni, se mosni, mi lesz ha olyan feleségem lesz aki szintén nem tud/nem akar. Én megmondtam, hogy nekem nem olyan feleségem lesz. Tartom magam hozzá a mai napig.

Sleepless 2009.11.19. 00:09:25

Herr szerintem még hímezni is tud. Az a típus.
süti beállítások módosítása